گلچهره

  • ۰
  • ۰

رنگ مو نسکافه ای

اگه دوست دارید رنگ موهاتون رو عوض کنید و یه تغییر اساسی و شیک در این خصوص ایجاد کنید، به رنگ مو نسکافه ای فکر کنین. این رنگ مو واقعا پرطرفداره و هرطور شده حتی اگه یک‌بار، اون رو انتخاب کنید. توی این مقاله، بیشتر با این رنگ مو و همچنین ترکیبات حرفه ای برای درآوردن این رنگ آشنا می‌شید. با سایت خرید لوازم آرایشی گلچهره همراه باشین.

رنگ مو نسکافه ای دقیقا چه رنگیه؟

رنگ مو نسکافه ای یک رنگ ملایم است که در طیف رنگ‌ها، ما بین رنگ‌های شکلاتی و قهوه‌ای قرار داره. در واقع رنگ مو نسکافه ای خود به تنهایی سایه ها و تنوع رنگی زیادی داره. اگر در اینترنت کمی جستجو کنین می‌تونید انواع ترکیبات رنگی و سایه های روشن و تیره این رنگ رو ببنید. این رنگ در میان ایرانیان طرفداران زیادی داره. و به  خاطر زیبایی چشم نواز رنگش، در میان خانم های جوان، میانسال و حتی مسن نیز مورد پسنده.

چه کسانی می‌تونن رنگ موهاشون رو نسکافه ای کنند؟

اولین چیزی که باید برای انتخاب این رنگ مو در نظر بگیرید رنگ پوست، موی طبیعی و رنگ چشم خودتونه. بعضی از رنگ ها تنها به پوست های روشن میاد و بعضیا هم به رنگ های تیره پوست. اما خوشبختانه رنگ موی نسکافه ای معمولا به اکثر رنگ پوستا و چهره ها میاد. اما اگه رنگ موهای خودتون روشن باشه، این رنگ بیشتر به شما میاد چون رنگ مو نسکافه  ای به موها یک ظاهر طبیعی و بهتر میده. این رنگ مو همچنین برای خانم هایی که رنگ چشم هاشون روشنه و مثلا سبز، فندقی بیا قهوه ای روشن باشه فوق العاده زیبا خودش رو نشون میده.

چطور رنگ مو نسکافه ای داشته باشیم؟

برای اینکه موهامون به این رنگ دربیاد لازمه که به تکنیک‌های رنگ مو وارد باشید. اگه تاحالا موهاتون رو خودتون به تنهایی به این رنگ درنیاوردید، اینکار رو انجام ندید. اول برید آرایشگاه، و بعد از یکبار رنگ کردن خودتون چند ترکیب رنگ مو نسکافه ای زیر رو امتحان کنید.

آموزش رنگ کردن یکدست نسکافه ای موها با کمک دکلره کردن

این مورد رو حتما کسانی انجام بدن که تا حالا دکلره مو رو انجام دادن چون اگر اصولی دکلره نکنید و یا با موادش آشنایی نداشته باشید، ممکنه موهاتون آسیب ببینه. دستور ساخت این رنگ مو با کمک دکلره آسونه و مواد زیر رو باید تهیه کنید:

دو سوم تیوپ رنگ موی بلوند شکلاتی

تقریبا یک سوم تیوپ رنگ موی کاراملی

دو سانت سانت واریاسیون

اکسیدان شماره ۱ به اندازه کافی

و سرانجام دکلره پایه ۸

موادی که لیست شده رو باید با هم ترکیب کنید و به موهاتون اعمال کنید. این ترکیب رنگ مو نسکافه ای واقعا عالیه.

دستور رنگ موی نسکافه ای روشن در خانه

اگه دوست دارید که رنگ مو نسکافه ای روشن داشته باشین باید به یک اصل مهم توجه کنید. و اون اصل اینه که پایه دکلره موتون حتما بایدد به اون درجه روشن مد نظر و مناسب ما رسیده باشه. برای روشن شدن پایه دکلره کافیه مراحل زیر رو دنبال کنید و رنگ موهای ذکر شده رو با هم ترکیب کنید:

50 میلیگرم رنگ مو کاراملی (روشن)

همون اندازه (50 میلیگرم) رنگ مو بلوند شکلاتی (روشن)

و از همه مهمتر شما باید ۱۸۰ میلیگرم از اکسیدان شمارۀ ۱ رو با حدود ۵ سانتی‌متر از واریاسیون نقره‌ ای ترکیب کنین.

دکلره‌مون هم باید بر پایه هشت باشه.

دستور رنگ موی نسکافه ای دودی (ترکیب دودی)

ته‌مایه این ترکیب رنگ نسکافه ای دودی هستش. ولی اگه دوست دارید که رنگ مو بیشتر به سمت دودی بره، می‌تونید از 2 بند انگشت واریاسیون بنفش هم استفاده کنید. اگه اینکار رو انجام بدید، تناژ زرد و نارنجی رنگ روی موها ایجاد نمی‌شه. و اصلا  قانونش اینه که هرچی این دو تا رنگ کمتر باشه، رنگ مو نسکافه ای دودی شما بهتر خودشو نشون می‌ده. و اگه می‌خوایید تیره تر باشه رنگتون، می‌تونید درصد دودی بودن رنگ رو بیشتر کنید.

از شامپوی مخصوص موهای رنگ شده و نرم کننده موها استفاده کنید.

شامپوهایی که استفاده می‌کنید باید عاری از سولفات باشن (مخصوصا اگه موهاتون رو دکلره کردید حتما شامپو بدون سولفات باشه)

کسایی که در ترکیب رنگ موی نسکافه ای خودشون مواد دکلره استفاده کردند باید کمتر موهاشون رو بشورند. به عبارتی نباید توی شستن موها زیاده روی کنند. چونکه موهاشون به خاطر زیاد شدن اسید سولفوریک زبر و خشن شدن.

و در آخر به خاطر خودتون و سلامتی موهاتون هم که شده، اگه زیاد رنگ می‌کنید لطفا لطفا لطفا زیاد اتو مو و سشوار استفاده نکنید.

  • ۰۰/۰۳/۳۱
  • gochehre gochehre

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی